Sticky removal

Imorgon är det dags!
Imorgon sker första uppsminkningen av karaktären magdalena. Jag kommeer få sminka medan jag är i skolan och ta med alla grejer jag behöver och sedan sminka under den 5 timmars håltimman jag har mitt på dagen och be till gudarna att det räcker. Hursomhelst, jag ser fram emot det och det kommer bli rooligt!
 
Jag tänkte hursomhelst eftersom jag gör ett inlägg utan att ha gjort något att visa upp så får ni se det här från förra sminkningen när jag tog bort latexet och bomullen över mitt öga. Det var lite smärtsamt som ni ser på mina grimaser och jag var bombis på att mina ögonbryn skulle vaxas bort men HA! dom satt kvar! Halleluja!
 
Sexigt, eller hur?
 
Notera att jag hade sminkat båda ögonen svarta eftersom jag i min tankspriddhet glömde bort att det ena skulle täckas över. Kul, va? jäkla pucko är jag.
 
Hursomhelst, Magdalena imon och förhoppningsvis teiresias i helgen. Jag försöker hitta tid! och med ett matteprov nästa vecka (igen!) så är det press! men tjoop tjoop vi kör!

Kommentera här: