Meet Idaho!

Meet Ida-ho!
 
Jag tänkte jag skulle presentera er för min modell i det här uppdraget. Det här är Ida Lindholm Nylander. Min sexiga bästis <3 Hon är den som frivilligt offrar sitt ansikte åt mitt heliga uppdrag och kommer rocka skiten ur det skulle jag tro ^^

Ida skall "förkroppsliga" alla tre karaktärerna, Morion, Teiresias och Magdalena. Det kommer bli grymt.
 
 
Jag valde Ida eftersom hon faktiskt har ett väldigt bra ansikte. Hon har stora (helt fantastiska) blå ögon som kommer passa perfekt till alla tre karaktärer men framför allt till Morion eftersom "stora blå ögon" är ett klassiskt sätt att tolka oskyldighet på. De är även praktiska eftersom känslor lättast förmedlas genom stora ögon och de göra att jag slipper lägga lika mycket arbete på att förstora och markera dem med illusioner. Hursomhelst. Ögonen är i fokus i mina sminkningar.
 
Sedan är också Ida min närmsta vän. Hon är ofta hemma oss mig vilket gör att det blir lättare för oss att träffas och sminka utanför skoltid. Dessutom är det mer bekvämt att sminka på någon man redan känner och det blir en större utmaning när en och samma person skall förkroppsliga tre karaktärer.
 
Frågor på det? ^^

Kommentera här: